Κύπρος

Μέτρα για τροχαία

Το καυτό θέμα των τροχαίων συγκρούσεων στην Κύπρο, συζητήθηκε σήμερα σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Τροχαίας Αρχηγείου, με επικεφαλής τον Αρχηγό Αστυνομίας κ. Κύπρο Μιχαηλίδη.

Στη σύσκεψη έγινε μια ρεαλιστική ανασκόπηση των πεπραγμένων της περσινής χρονιάς όσον αφορά το θέμα των τροχαίων συγκρούσεων και των προσεγγίσεων της Αστυνομίας για αντιμετώπισή του.

Παράλληλα, συζητήθηκε εκτενώς ο προγραμματισμός των δράσεων και ενεργειών της Αστυνομίας, για μείωση των θανατηφόρων και σοβαρών τροχαίων συγκρούσεων για τη νέα χρονιά, ενώ αναλύθηκαν και συζητήθηκαν εισηγήσεις, που κατατέθηκαν, σχετικά με το θέμα αυτό, από τα επαρχιακά κλιμάκια Τροχαίας.

Οι εισηγήσεις, που υποβλήθηκαν και συζητήθηκαν, αφορούν κυρίως τις ενέργειες της Αστυνομίας, για μείωση των τροχαίων συγκρούσεων και αντιμετώπιση των αιτιών που τις προκαλούν και αποτελούν τη βάση του προγραμματισμού των σχετικών δράσεων της Αστυνομίας κατά τη νέα χρονιά.

Σε γενική τοποθέτησή του στο τέλος της σύσκεψης, ο Αρχηγός Αστυνομίας κ. Κύπρος Μιχαηλίδης, τόνισε ότι από τα στοιχεία και τις διαπιστώσεις όπως αυτά αναλύθηκαν από τον Διευθυντή Τροχαίας Αρχηγείου, αλλά και από τις εισηγήσεις των συμμετεχόντων στη σύσκεψη, προκύπτει ότι οι όποιες ενέργειες και στρατηγικές της Αστυνομίας όσον αφορά στην πρακτική που καταβάλλεται για μείωση των σοβαρών και θανατηφόρων συγκρούσεων, πρέπει να επικεντρωθούν σε συγκεκριμένα σημεία, κυριότερα των οποίων είναι τα ακόλουθα:.

Αυξημένη παρουσία των μελών της Αστυνομίας και έλεγχος στις ευάλωτες ομάδες χρηστών του οδικού δικτύου, όπως είναι οι μοτοσικλετιστές, τα νεαρά άτομα, οι αλλοδαποί και οι πεζοί μεγάλης ηλικίας.

· Περαιτέρω έλεγχος και συνεχής αστυνόμευση κυρίως στο δευτερεύον οδικό δίκτυο.

· Αύξηση ελέγχων των οδηγών υπό την επήρεια αλκοόλης και άλλων ουσιών καθόλο το 24ωρο.

· Εντατική και συστηματική αστυνόμευση των μελανών σημείων, με απρόβλεπτους και πρωτότυπους ελέγχους σε σχέση με τον τόπο και τον χρόνο.

· Μηδενική ανοχή στις

τέσσερις βασικές

αιτίες πρόκλησης θανατηφόρων οδικών συγκρούσεων. (Μη χρήση ζώνης ασφαλείας, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλης, υπερβολική ταχύτητα και μη χρήση προστατευτικού κράνους).

· Άλλες στοχευμένες δράσεις με βάση τις στατιστικές των συγκρούσεων και τις βασικές αιτίες πρόκλησής τους. (Μη χρήση ζώνης ασφαλείας, μη χρήση προστατευτικού κράνους κ.λπ.).

· Να συνεχιστεί η διαφώτιση/ενημέρωση/ευαισθητοποίηση του κοινού με δράσεις σε σχολεία, στρατόπεδα, οργανωμένα σύνολα κ.λπ.

· Να υποβληθούν εισηγήσεις για βελτίωση των προϋποθέσεων απόκτησης άδειας οδήγησης κυρίως για μοτοσικλετιστές και ανανέωση άδειας οδηγού για οδηγούς μεγάλης ηλικίας με γνώμονα την προστασία των ιδίων αλλά και των υπολοίπων χρηστών του οδικού δικτύου.

· Εξειδικευμένοι τρόποι καλύτερης διαχείρισης των συστηματικών παραβατών τροχαίας και εντοπισμός και ανάλογη θεραπεία των αιτιών που προκαλούν την παράβαση.

· Ενέργειες για προώθηση νομοσχεδίων που εκκρεμούν κ.λπ.

Μετά το τέλος της σύσκεψης, πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο της Τροχαίας Αρχηγείου, μια σύντομη τελετή παράδοσης δεκατεσσάρων νέων «έξυπνων» περιπολικών, που θα ενισχύσουν τον στόλο του Τμήματος Τροχαίας Αρχηγείου.

Δείτε Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Δείτε Επίσης
Close
Back to top button