Επικαιρότητα

Το Facebook γίνεται Meta

Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ανακοίνωσε ότι ο κολοσσός των social media θα αλλάξει το όνομα της εταιρείας σε Meta, σε ένα rebrand που έρχεται καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει μια συνεχιζόμενη σειρά κρίσεων δημοσίων σχέσεων.

Ο Ζάκερμπεργκ έκανε την ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο του Facebook την Πέμπτη, όπου περιέγραψε το όραμά του για το metaverse (μετα-σύμπαν) έναν ψηφιακό κόσμο χτισμένο πάνω στον δικό μας, που περιλαμβάνει στοιχεία ψηφιακής πραγματικότητας. «Πιστεύουμε ότι το metaverse θα είναι ο διάδοχος του mobile internet», είπε ο Ζάκερμπεργκ.

Η νέα εταιρεία συμμετοχών Meta θα περιλαμβάνει το Facebook, τη μεγαλύτερη θυγατρική του, καθώς και εφαρμογές όπως το Instagram, το WhatsApp και την εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus.

Το Facebook επένδυσε 10 δισεκατομμύρια δολάρια στο έργο του metaverse το 2021.

H εταιρεία ανακοίνωσε ότι το τμήμα ψηφιακής πραγματικότητας της είχε αυξηθεί τόσο σημαντικά που πλέον θα κατατάσσει τα έσοδά της ξεχωριστά, χωρίζοντας τα προϊόντα της σε δύο κατηγορίες.

Αυτές οι κατηγορίες περιλαμβάνουν μια «οικογένεια εφαρμογών» συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Messenger και WhatsApp και τα προϊόντα «εργαστηρίων πραγματικότητας», συμπεριλαμβανομένων AR και VR, καθώς και οποιοδήποτε σχετικό υλικό.

Σε μια παρουσίαση από το σπίτι του, ο Ζάκερμπεργκ περιέγραψε το όραμά του για το metaverse ως έναν ψηφιακό κόσμο στον οποίο οι χρήστες θα αισθάνονται ότι είναι ο ένας με τον άλλον και θα έχουν μια «αίσθηση παρουσίας» παρά το γεγονός ότι είναι πολύ μακριά. Η πλατφόρμα θα επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόζουν τα avatar και τους ψηφιακούς χώρους τους, διακοσμώντας ένα ψηφιακό γραφείο με φωτογραφίες, βίντεο, ακόμη και βιβλία.

«Όταν στέλνω στους γονείς μου ένα βίντεο με τα παιδιά μου, θα αισθάνονται ότι είναι ακριβώς τη στιγμή», είπε.

Όμως ο χρόνος της αλλαγής έχει διπλό πλεονέκτημα. Το Facebook ήρθε αντιμέτωπο τις τελευταίες εβδομάδες με δριμείες κριτικές και έρευνες. Οι νομοθέτες και το κοινό επέκριναν την εφαρμογή του Instagram υποστηρίζοντας ότι βλάπτει την αυτοεκτίμηση ορισμένων εφήβων και η εταιρεία αμφισβητήθηκε για το ρόλο της στην παραπληροφόρηση.

Όλα αυτά αφού η Φράνσις Χάουγκεν, πρώην υπάλληλος του Facebook, διέρρευσε εσωτερικά έγγραφα που έδειχναν ότι η εταιρεία γνώριζε για τις επιπτώσεις που προκαλούσε. Τα ευρήματα από τα έγγραφα της κυρίας Χάουγκεν δημοσιεύθηκαν αρχικά από τη Wall Street Journal και στη συνέχεια από άλλα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των New York Times.

Δείτε Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button