Πολιτική

Πάταξη γραφειοκρατίας

Ορθά λέγεται πως ένας πολίτης, ένας επιχειρηματίας σπαταλάει το 50% του χρόνου εργασίας του στα διάφορα τμήματα και υπηρεσίες στην προσπάθεια του να εξυπηρετηθεί.

Και είναι γεγονός. Οι μεγάλες καθυστερήσεις και οι γνωστές «ουρές» που συνδέονται με αυτές αποτελούν ιδανικό πεδίο για τη δημιουργία εστιών δυνητικής διαφθοράς.

Στις προτεραιότητες της κυβέρνησης επιβάλλεται πλέον να τεθούν τα μεγάλα προβλήματα των πολιτών, όπως οι σχέσεις τους με το κράτος και η καθημερινή τους πάλη με το τέρας της γραφειοκρατίας. Η ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών θα προέλθει μέσα από μια ριζική αλλαγή των μεθόδων οργάνωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών του δημοσίου.

Οι υπηρεσίες του κράτους έχουν ανάγκη από μια σύγχρονη διοίκηση που να διαμορφώνει αυστηρά πλαίσια λειτουργίας και τις συνθήκες εκείνες, που να διασφαλίζουν έγκαιρη ανταπόκριση σε αιτήματα πολιτών. Ο πολίτης να αποκτά δυνατότητα εντός σύντομου χρονικού διαστήματος να μπορεί να επικοινωνήσει με τον λειτουργό που χειρίζεται την υπόθεσή του και να λαμβάνει συγκεκριμένη προθεσμία εντός της οποίας θα διεκπεραιώνεται το αίτημά του.

Αντώνης Αντωνίου

Αντιπρόεδρος ΔΗ.ΚΟ.

Δείτε Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Δείτε Επίσης

Close
Back to top button
Close