Επικαιρότητα

Καινοτομία στον τομέα των τηλεπικοινωνιών με έδρα την Πάφο

Ο νεαρός επιστήμονας Μάριος Ιταλός, ένα από τα παιδιά του μακαριστού Χρυσόστομου Ιταλού δημιούργησε μια Startup με την οποία υπόσχεται να ανατρέψει τα καθιερωμένα σε ότι αφορά την αποστολή μηνυμάτων. 

Η καινοτόμος εταιρεία  με έδρα την Πάφο αναπτύσσει μια πλατφόρμα εταιρικών επικοινωνιώνη οποία μέσω omni-channel μηνυμάτων SMS, Viber, Whatsapp κλπ θέλει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από την παραδοσιακή τυφλή αποστολή SMS  σε μαζικές λίστες εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο των μηνυμάτων με εικόνες, ήχο, μεγαλύτερο μήκος μηνυμάτων και έξυπνες πληροφορίες βελτιώνοντας κατά πολύ  την απόδοσης της επικοινωνίας.  Συμφωνα με δελτιου τυπου της εταιρείας η «Intergo Telecom εγκαινιάζει το SMS.to – Μια πιο έξυπνη omni-channel εταιρική πλατφόρμα επικοινωνίας. Όλες οι επικοινωνίες μεταξύ της επιχείρησης και πελατών πραγματοποιούνται σε μια ενιαία πλατφόρμα. Εργαλεία μάρκετινγκ συμμορφωμένα με τους νόμους προστασίας προσωπικών δεδομένων (διαχείριση GDPR & Αυτόματα Opt-outs). Χαρακτηριστικά προσανατολισμένα στη βέλτιστη επιλογή μηνυμάτων (δοκιμή A / B test) ενσωματωμένα στην πλατφόρμα.»

Σύμφωνα με τον Μάριο Ιταλό η πλατφόρμα δημιουργήθηκε για να εξομαλύνει τη χρονοβόρα και παρωχημένη διαχείριση μηνυμάτων των επιχειρήσεων. «Το SMS.to είναι προϊόν της Intergo Telecom Ltd, ενός κατασκευαστή πρωτοποριακών τηλεπικοινωνιακών λύσεων με έδρα την Κύπρο που επιθυμεί να κατακτήσει αρχικά την ευρωπαϊκή αγορά. Δουλεύοντας, αρχικά με SMS, αλλά με σχέδια για να προσθέσει σύντομα στις δυνατότητες της μηνύματα μέσω WhatsApp και Viber, το SMS.to σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ενσωματώνουν όλες τις επικοινωνίες B2C σε μια εύκολη πλατφόρμα διαχείρισης.

Παρέχοντας ενα ισχυρό προγραμματιζόμενο API (Gateway, Viber & WhatsApp Gateway), το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί με τα Workflows ή το λογισμικό CRM της εταιρείας, η χρήση της πλατφόρμας επιτρέπει και βοηθά την αποστολή: Διαφημιστικά και Προωθητικά μηνύματα, Omnichannel notifications (Whatsapp, Viber, SMS), OTP (one time passwords), Ενημερώσεις συναλλαγών, Υπενθυμίσεις Ραντεβού, 2FA (two factorauthentication), 2 Way SMS ( αποστολή & λήψη SMS), Έξυπνα Workflows – Action triggered notifications.»  Αν και η αποστολή μηνυμάτων αποτελεί τον πυρήνα της πλατφόρμας , συνεχίζει ο Μάριος Ιταλός, αυτό δεν αποτελεί το κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. «Το SMS.to έχει ενισχυθεί από μια σειρά χαρακτηριστικών συμμόρφωσης και προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα οποία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εκτελέσουν την στρατηγική μάρκετινγκ χωρίς να παραβιάζουν τους σύγχρονους κανονισμούς συμμόρφωσης και ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες διαθέτουν απλές, αυτοματοποιημένες δυνατότητες opt-out, χαρακτηριστικά συμμόρφωσης για το GDPR που επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση πολλών λιστών συνδρομητών και όλα τα δεδομένα που συλλέγονται κατά τρόπο συμμόρφωσης με τα σύγχρονα πρότυπα».

Δείτε Περισσότερα

Σχετικά Άρθρα

Back to top button